Seksualizacija, antrojo galo poetika – esminė (?) nūdienos politikos kryptis (2)

Šiandien kiekvieną dieną mus pasiekia žinios apie valdžios užmojus perauklėti tėvus ir vaikus, kad jie nuolatos būtų priversti galvoti ne apie savo, savo šeimos gyvenimą, bendrąjį gėrį, bet apie seksualinių mažumų poreikius. Kokių pasekmių galime tikėtis?

Perdėtas ir nežabojamas dėmesys seksualumui jauno žmogaus protą tarsi paralyžiuoja, užtat išlaisvina energiją, kuri ima veikti ne kaip kurianti, o kaip griaunanti jėga, trukdo formuotis asmenybei, iškraipo aplinkinio pasaulio vaizdą, ištrina liniją tarp gėrio ir blogio, nustumia į šalį mokymosi, socialinių įgūdžių formavimosi, tobulėjimo tikslus, verčia abejoti laiko patikrintomis moralinėmis vertybėmis, atmeta autoritetus, o svarbiausia – skatina abejoti savo lytine tapatybe, siūlo galimybes keisti lytį, siūlo gyvenimą, kuris būtų linksmas ir be rūpesčių. Svarbiausia, kaip sakoma, susukti galvą, mesti nepasitikėjimo grūdą, pasiūlyti tai, ką žmogus nori girdėti, ir visai nesvarbu, kad tai neįgyvendinama.

Dar galvoju, kad tokių lytinio švietimo filmukų, kokie jau egzistuoja vienalyčių ir Co santuokoms žalią šviesą uždegusiose šalyse, tikrai negalėčiau niekam parodyti, ir vėl dėl tų pačių jau mano minėtų vidinių savybių. Bet kol mes kuklinamės, kiti gali.

Ir dar šis tas apie kriaušę. Šitas  apgraužtas vaisius pakylėtas iki meno statuso. Sėdmenys rodomi kaip gražiausia vieta, tai gal čia koks genetiškai modifikuotas vaisius, apie kurį sužinosime ateityje?  Ar akivaizdus ir apgailėtinas netobulumas laikomas problema ir išimtimi, ar norma, prie kurios turėtų būti tempiami visi kiti – sveikieji ir neapgraužtieji?

Mėgstantiems istoriją gal bus įdomu sužinoti, kad kriaušė pirmąkart paminėta Homero „Odisėjoje“. Mūsų mitologijoje – paradoksas – šis medis siejamas su gyvybės medžio simboliu. Kriaušei yra tekę  atsidurti ir Gineso rekordų knygoje, ji svėrė tris kilogramus, rekordas užfiksuotas 2011 metais Japonijoje.

Neįtikėtiną dalyką padaryti su kriauše sugalvojo toks Kinijos ūkininkas Hao Xianzhangas: kol vaisius dar mažas, įspraudžia jį į Budos formos indelį. Augdamos kriaušės įgauna kinų garbinamo dievo formą, ant jų matosi net jo veido bruožai. Sako, tai pačios brangiausios kriaušės pasaulyje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *