Vizitinė kortelė

Vizitinė kortelė – tai jūsų ar jūsų atstovaujamos kompanijos atspindys. Ji per pirmąsias penkiolika sekundžių (taip sako psichologai) padeda susidaryti įspūdį apie jos savininką. Svarbu yra ir kortelės išvaizda, ir pats įteikimo momentas. Kortelėmis dažniausiai keičiamasi vykstant dalykiniams pokalbiams, todėl ją turime įteikti taip, kad ją gavęs žmogus norėtų mus prisiminti ir vėl pasimatyti.

Taisyklės, kurių nereikėtų pamiršti. Keitimasis vizitinėmis kortelėmis prasideda nuo paties svarbiausio delegacijos nario ir vyksta griežtai pagal rangą. Kortelė turi būti paduodama tiesiai į rankas. Gavus ją reikėtų perskaityti, kas joje parašyta, galima pagirti kortelės dizainą. Aplankstytos ar aprašinėtos kortelės teikti negalima. Jei pasikeitė jūsų telefono numeris, o vizitinėje kortelėje nurodytas senasis, jį galite pataisyti ranka, tačiau nepatartina to daryti, jei pasikeitė pareigos. Jei visgi norite kažką ant kortelės užrašyti, darykite tai ant savosios. Nesvarbu, su kokios šalies atstovais bendraujate, – žmonėms, siūlantiems savo vizitinę kortelę, parodykite pagarbą, susidomėjimą ir dėkingumą.

Įdomu: Japonijoje kortelės imamos abiem rankomis – taip išreiškiama ypatinga pagarba kitam asmeniui.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *